Villach , dag 2

31 mei 2022 - Villach, Oostenrijk

Zoals eerder al verteld vanmorgen om 9 uur gaan rijden.

Deze keer veel files onderweg, dus iets langer dan gepland

16539985193197188132100670471838

Geen probleem want de omgeving is prachtig.

Om 15 uur aan gekomen in Villach. Een mooi plaatsje aan de Drau.

Eerst een hotel gezocht, en ja Maus, ik moet gelijk aan ons gesprek over Amerika denken van afgelopen zondag.

Via maps gezocht naar een hotel en gevonden natuurlijk. 2 personen 89 euro...🤣🤣🤣 maar ik zou Joyce niet zijn als ik direct in discussie zou gaan. Op Booking.com stond hij voor 63 😁

20220531_151650 ja het is een beetje een Hotel De Minstreel... maar ,kijk het filmpje en je zal zien... ik heb het goed gedaan 😁. Airco, eigen douche en toilet en midden in het centrum. (Voorgaande gasten klaagden over geluidsoverlast tgv de stappers , maar dat nemen we op de koop toe 🤣🤣)

Na het inchecken lekker het stadje in gegaan en gewinkeld 😍😍 want ja, hier wel winkels, terrassen etc...

Om 18 uur lekker gaan eten.. en wat eet je NATUURLIJK als je in Oostenrijk bent???? Idd!!!

20220531_182446ITALIAANS!!!

MAAR, de kop is er af. Morgen nog 2 en een half uur rijden, dan zijn we op onze 1e bestemming...

1. Peter:
    1 juni 2022
    Prachtige omgeving en lekker geslapen en s,morgens lekker gegeten en zijn Jullie al in novigrad
  2. Joyce:
    1 juni 2022
    Ja zeker, we z8jn vanmiddag om half 1 aan gekomen
  3. Peter:
    2 juni 2022
    Hoe is de hotel en de plaats novigrad is het een beetje afgelegen van het centrum en lekker avond eten en de ochtend lunch van 2 juni en een hele fijne dag